2007-10-19

är du en idiot?


Eller, det hade kanske varit mer befogat att fråga om du är en test-nörd... Det är jag. Tack vare en kollega hittade jag en massa kul på tidningen PC för allas hemsida. Det började med att hon hittade en kul grej som spinner vidare på inlägget för några veckor sedan, men nu kan du även få veta hur du skulle se ut som simpsonfigur! Gå in på Simpsonize Me och testa, de foton jag hade här på jobbet funkade inte, men jag ska testa hemma och se om det går bättre.

Om du är sugen på några av alla de tester som finns kan du kolla här. För egen del gillar jag personlighetstester och iq-tester, men det finns även en massa annat kul på Freddas favoriter.

Nu har ni lite att pyssla med i helgen. Vi hörs på måndag!

Bilden på favoritfamiljen lånad här.

// L

Inga kommentarer: