2007-10-26

ny kollega!


Sedan ett par veckor tillbaka har vi på biblioteket en ny medarbetare (fint ord) som heter Ellinor. För att jag och ni skulle få lära känna henne lite grann fick hon svara på lite frågor, typ som att hon har fyllt i min "Mina vänner"-bok. Ellinor kommer förhoppningsvis dyka upp fler gånger på bloggen i olika sammanhang.

Jag heter: Ellinor Åhman
Mina tre bästa böcker hittills: Historiens största mordgåtor, Vingklippt ängel, Historikern
Jag läser sällan/aldrig den här typen av böcker: Psykologi
Mina tre bästa filmer hittills: Borta med vinden, Det sjunde inseglet, Ugly (länk kommer)
Jag ser sällan/aldrig den här typen av filmer: Komedi
Musik jag helst lyssnar på: Metalcore, Postgrunge, men nästan allt
Lyssnar sällan/aldrig på: Hip hop, RnB
Favoritsidor på nätet: http://www.expressen.se/
Det här skulle jag vilja bli bättre på: Att berätta vad jag tänker och tycker
Det här är jag redan riktigt bra på: Att komma ihåg saker
Avslutningsvis vill jag bara säga: Man duger som man är!

Hmm, börjar bli dags att läsa Historikern, nu är det två som på ganska kort tid pratat om hur bra den är. Välkommen till Ellinor och tack för att du fixade dagens blogginlägg :)

Ha en skön helg!

// L

Inga kommentarer: