2010-06-16

regn funkar också


Visst är det härligt när solen skiner som idag, men jag tycker att regniga dagar är helt ok de också. Som igår till exempel. Istället för att tänka blä regn så satte vi på en film i ungdomshörnan :) 7-8 personer satt (låg) på scenen, i fatboysen och i soffan och det såg hur mysigt ut som helst. Så. Suger vädret (eller livet i största allmänhet) och ni känner att ni behöver lite filmterapi - säg till någon i personalen så fixar vi fram TV:n och någon schyst rulle.

En annan grej: nu har jag läst Det är så logiskt alla fattar utom du och naturligtvis har jag en del att säga. Men jag tänker vänta tills jag är klar med Johanna Lindbäcks nya - Saker som aldrig händer - för att göra en compare & contrast. Återkommer alltså!

// L (som aldrig tröttnar på vissa filmer)

Inga kommentarer: