2007-11-13

hej Julia!


Nu har vi en ny praoelev här igen på biblioteket, hon heter Julia, kommer från Skogstorpsskolan och jag tvingade henne att svara på några frågor...

Jag heter: Julia Gustavsson
Mina bästa böcker: Tusen gånger starkare av Christina Herrström och En komikers uppväxt av Jonas Gardell
Jag läser sällan/aldrig den här typen av böcker: Deckare
Bästa film: Pirates of the Caribbean
Jag ser sällan/aldrig den här typen av filmer: Skräckfilmer
Musik jag helst lyssnar på: Allt möjligt, t ex Sahara Hotnights
Lyssnar sällan/aldrig på: Opera
Favoritsidor på nätet: Bilddagboken.se
Det här skulle jag vilja bli bättre på: Måla, sjunga
Det här är jag redan riktigt bra på: Sjunga, skriva
Avslutningsvis vill jag bara säga: Det var kul att praoa på biblioteket :)

Bilden lånad här.

// L

Inga kommentarer: