2008-01-11

put on your red shoes and dance the blues


Ikväll drar Let's dance igång igen, perfekt fredagsunderhållning om ni frågar mig. Vilka blir nya favoriter? Vilka kommer man älska att störa sig på? Och vilka utstyrslar är snyggast/gräsligast? Känner på mig att det blir roliga fredagar framöver :)

Pluspoäng till hela Let's dance-grejen för att de använder sig av en av mina favoriter; David Bowie, i signaturmelodin. Kolla in det här:

Ibland kan man nästan förledas att tro att man själv är något av en oslipad dansdiamant. I mitt fall finns tyvärr inget hopp, men för er andra kan jag ju tipsa om David & Malins dansskola: cha-cha-cha, samba, jive, vals, tango och quickstep. Vi har boken på biblioteket såklart. David Watson var danspartner till Anna Book och Malin Watson försökte lära Peppe Eng dansa (om ni kommer ihåg).

Ha en skön dans- och tacofredag!

Bilden lånad här.

// L

Inga kommentarer: