2008-01-29

möt maja

Den här veckan har vi den stora glädjen att ha en mycket trevlig och duktig praktikant hos oss :) Hon heter Maja Gullberg, är snart 18 år och pluggar på Samkulturprogrammet i Hallsberg. Varför inte presentera henne lite närmare, tänkte jag...





Filmfavoriter: Donnie Darko, Kill Bill och allt av Tim Burton
Bokfavoriter: Harry Potter-böckerna, Godnatt Mister Tom, Det fattas en tärning
Musikfavoriter: The Rolling Stones, Hanoi Rocks och Sixx a.m
Fritidsintressen: Läsa, politik, festivaler och skratta!
Det värsta jag vet: Orättvisor och rasism
Det bästa jag vet: Att sitta i min röda skinnsoffa med en kopp te i ena handen, en bok i den andra och Led Zeppelin snurrandes i stereon.
Visdomsord att dela med mig av: Alla kan förändra världen, det gäller bara att hitta knepen.
Slutligen vill jag bara säga: Läs mycket! Det är så härligt att kunna knäcka gamla gubbar med ett bättre ordförråd!

// Intervjuare L

Inga kommentarer: