2010-02-16

hellmouth/hällabrottet


HEJ HEJ!!! Om nån av er läsare kollar på "Buffy the vampire slayer" så vet ni vad "the Hellmouth" vad är.
Och! Om ni bor i Kumla (vilket jag tror alla gör som läser den här fantastiska (!) bloggen) så vet ni vad Hällabrottet är. Visst blir det nästan samma sak om man säger det?!....Va? Eller hur!

Det är alltså inte USA som spelar huvudrollen längre, utan Sverige och KUMLA!!! Det är här i the Hellabrott som alla underjordiska helvetesdemoner kommer att dyka upp!!! Man känner sig både stolt och... (nära på att bajsa på sig av rädsla nu när man vet om det) ja.

Så nu har jag - David den magnifike - berättat var världen ska gå under först!! Så nu kan ni antingen:

1.Utrusta er till tänderna med gevär, gafflar, pinnar allt stuff ni kan hitta!!!
eller
2.Leta efter "the choosen one". Förmodligen är det inte den du tror...

Så nu vet ni...Om ni vill veta mer om det här så...Jag vet inte när eller var i Hällabrottet det kommer att hända...(läskig röst) det kommer bara hända....

Nu säger jag till er för andra gången att titta på Equals Three med RWJ...HAN ÄR SÅ GRYMT BRA!!!

Nu kommer snart den tjocka damen att sjunga så jag ska nog sluta nu...medans jag har chansen :(.....

Soo goodbye everybody My name is David Käck and i approve this message...

Linda hälsar att vi ska snart prata om annat än vampyrer på bloggen. Kanske. Ett boktips så länge: Åsa Schwarz bok Och fjättra Lilith i kedjor. Den är grymt bra!

Bilden lånad här.

// L

Inga kommentarer: