2010-01-27

the wheels are in motion


Tankarna på en ungdomshörna här på biblioteket har funnits ett tag, men nu är det äntligen på väg att hända lite. Med största sannolikhet kommer utrymmet bredvid caféet, det som idag är ett utställningsutrymme, att göras om till ett ställe speciellt för er. Jag har (så klart) en massa idéer om hur den ska se ut och vad den ska innehålla, men det viktigaste är ju att den blir precis som NI vill ha den. Därför behöver vi lite hjälp. Finns det några av er läsare som är intresserade av att ingå i en planeringsgrupp för ungdomshörnan? Ni får en möjlighet att påverka och göra er röst hörd - bara en sån sak :)

Hör av er till mig på linda.berg-ottoson@kumla.se eller kom in och prata med mig direkt på biblioteket.

En annan sak - jag läste kortversionen av Låt den rätte komma in igår, den skrämde verkligen skiten ur mig (ursäkta uttrycket). Rekommenderas till er som inte är lika mesiga som jag :)

På bilden ser du Solna stadsbiblioteks ungdomshörna Chill.

// L

Inga kommentarer: