2010-01-11

tillbaka i verkligheten...


... eller vad man nu ska kalla det. Tillbaka på arbetsplatsen är jag i alla fall och det känns ju minst sagt annorlunda efter ett år som föräldraledig. Väldigt kul känns det också. Nu blir det lite ordning på bloggen igen förhoppningsvis, tanken är att det ska hända något här varje dag från och med nu. Är det någon som känner sig sugen på att gästblogga lite? skicka ditt bidrag till mig på linda.berg-ottoson@kumla.se så lägger jag ut det.

Frågan är vad jag har att komma med idag... Min nya tågläsning kan jag inte säga så mycket om än, mer än att den verkar mycket bra. Det är samlingsvolymen av Marjane Satrapis serieroman Persepolis där hon berättar om sin uppväxt i Iran. Boken/böckerna har vunnit en massa priser och har även filmatiserats. Serielovers måste naturligtvis kolla in om de finns inne på bibblan.

Hörs!

// L

Inga kommentarer: