2008-11-19

hej Indira!


I januari försvinner jag på föräldraledighet, inte för evigt men ett tag :) Därför tänkte jag att ni skulle få träffa Indira som kommer att jobba här i mitt ställe.

Hur länge har du bott i Kumla: Sedan 5:e augusti i år
Var bodde du innan: Umeå (Ersmark)
Ålder: hemligt :)
Intressen: läsa, spela golf, resa - se andra ställen, träffa nya människor, lära mig nya saker
Min godaste mat: moussaka (måskaka säger hennes dotter)
Bästa film: Den gråtande kamelen
Bästa bok: Måsen av Richard Bach
Lyssnar helst på: allt nästan
Stolt över: mina barn

Kolla här om vi har Måsen på biblioteket.

Välkommen hit Indira, hoppas du kommer att trivas på biblioteket!

Bilden har jag lånat här.

// L

2 kommentarer:

Anonym sa...

När kommer erat nästa inlägg, eller tävling? Det har vart ett tag...

Kult i Kumla sa...

Visst är det dags för en tävling snart, håll ögonen öppna! Sorry att det varit lite dåligt drag på bloggen senaste dagarna, ibland blir det så tyvärr. Det vore himla kul om du ville skriva ett gästinlägg - tipsa om nån bra bok/film/skiva eller nåt annat kul. Bara att skicka ett mail till mig så publicerar jag det inom kort :)
linda.berg-ottoson@kumla.se

// L