2007-06-20

vad tycker du?

Dags för en högst ovetenskaplig undersökning tycker jag. Vilken bok passar bäst i hängmattan/på stranden/eller var ni nu håller hus?
Sommarboken 2007:
Ser mitt huvud tjockt ut i den här?
Parasit
En enda kväll
Räcker det om jag älskar dig?
Vid hägerns skarpa skri
En skejtares oskuld
Svart drama
Simon & Sophie
Det fattas en tärning
Ryktet
Någon HELT annan bok
pollcode.com free polls

Kolla om de finns att låna:

Ser mitt huvud tjockt ut i den här?
Parasit
En enda kväll
Räcker det om jag älskar dig?
Vid hägerns skarpa skri
En skejtares oskuld
Svart drama
Simon & Sophie
Det fattas en tärning
Ryktet

// L

2 kommentarer:

Linda K sa...

jag känner mig som en usel bibliotekarie nu, känner inte igen NÅGON av böckerna :O

Kult i Kumla sa...

Jamen det är ju ungdomsböcker för tusan! Kanske därför? Jag behöver snarare bättra på vuxensidan... Har kanske fastnat i tonårslimbo?

//L