2008-04-22

Dilan praoar!


Hej jag heter Dilan och är 12 år. Jag praoar här på biblioteket det var asroligt. Första dagen så åkte jag och Thomas med bokbussen det var roligt men vi fick vänta mycket på att barnen skulle välja bok :P. Vi hade ett bokprat för ettorna det var roligt. Sen hade jag och Thomas fika vi åt te och kaka mums :)! sen åkte vi tillbaka till biblioteket och jag fick vara vid disken en liten stund sen var det dags för att sortera böcker! Jag hatar att sortera, men det gick bra. sen åt jag på Sibylla och gick till en park där såg jag min bästa kompis och drog hem till henne och åt men sen kom jag försent till bibloteket men det gjorde inget. Sen fick jag stå i disken det var roligt men det var inga som kom till mig för de trodde jag inte jobba där så jag fick ropa fram dem :P. Nästa dag stod jag mest vid disken då gick det bra för då kom alla till mig :).

Linda intervjuar Dilan :)
Lyssnar helst på: petek dincöz
Läser helst: Sanna historier, till exempel Såld.
Bästa sidor på nätet: bilddagboken.se

Inga kommentarer: