2007-08-27

på gång...

Vi på biblioteket tänkte dela ut lite gratis böcker till er som går i åttan. Eftersom det är lite kvar att styra med blir det förmodligen inte förrän i vår, men jag tänkte redan nu kolla lite med er vilka böcker ni tycker att vi ska köpa in.

Jag har några förslag som ni kan rösta på, men tycker ni alla suger så får ni gärna komma med egna synpunkter under kommentarer. Om ni knappt känner igen en enda bok kan det bero på att det i princip bara är nya böcker, skickar med lite länkar så ni se vad böckerna handlar om.

vilka ska vi ta?
Tio saker jag hatar med mig själv
Tillsammans
Årstamördaren
Så värt
Ibland bara måste man
Eldens vrede
The return of Hjärtans fröjd
För bra för att dö
Som jag vill vara
Väktarens lärling
Resan som började med ett slut
En enda kväll
pollcode.com free polls

Tio saker jag hatar med mig själv av Randa Abdel-Fattah
Tillsammans av Denise Rudberg
Årstamördaren av Magnus Nordin
Så värt av Martin Jern
Ibland bara måste man av David Levithan
Eldens vrede av Henning Mankell
The return of Hjärtans fröjd av Per Nilsson
För bra för att dö av Christina Wahldén
Som jag vill vara av Katarina von Bredow
Väktarens lärling av Joseph Delaney
Resan som började med ett slut av Zulmir Becevic
En enda kväll av Mats Berggren

// L

Inga kommentarer: