2007-05-14

mangamania


Ibland (eller typ varje dag) kollar jag in andra bloggar, idag var det PUNKTmedis tur. För er som inte känner till PUNKTmedis kan jag berätta att det är ett ungdomsbibliotek i Stockholm, på Medborgarplatsen närmare bestämt. Vilken tur att jag kollade just där, för annars hade jag inte kunnat tipsa er om en mangatävling. Yokaj Studio är det som ligger bakom tävlingen, kolla in deras snygga och roliga sida! Men skynda på!! Sista dagen för att tävla är på onsdag den 16:e maj... Du kan vinna boken Teckna lätt manga, signerad av alla medlemmarna i Yokaj Studio.

Lycka till!

Fler mangalänkar:

Någon som skulle vara intresserad av en teckna-manga-kurs på biblioteket förresten? Hör av er så försöker vi fixa det!

Den snygga bilden har jag lånat på Yokaj Studios sida.

// L

Inga kommentarer: