2013-05-02

i did it!

Fullföljde min utmaning alltså. Fast det tog liiite längre tid än beräknat. Ok, så vad tycker jag då? Jo, den var bra. Väldigt spännande mellan varven. Kittlande kärlekshistoria. Intressant grundstory - att människor delas in i falanger efter personlighetstyper. Men. För visst hör ni ett "men"? Den var lite ojämn. Jag vet att det är orättvist att jämföra den med Hungerspelen, men det gör jag i alla fall. Det känns bra att det finns något liknande att erbjuda alla Katniss-och-Peeta/Gale-lovers, men till samma höjder når den inte. Eller jo, när det gäller kärlekshistorien så tycker jag nog att den till och med är bättre än HS.

Vad tycker ni andra som läst båda? Plus? Minus?

Nu blir den tydligen film också. Otippat. Bilderna ovan visar vilka som kammat hem huvudrollerna som Triss och Four. Helt ok va?

Mycket stolt över mig själv just nu :)

// L

Inga kommentarer: