2012-12-10

och årets pris till sämsta bloggare går till...

... Kult i Kumla!!! Grattis. Ja så känns det faktiskt. Har varit o e r h ö r t dålig på uppdatering de senaste veckorna, ber om ursäkt för det. Det blir kanske inget hejdundrande inlägg det här heller, men jag vill ändå tipsa om boken som jag precis börjat läsa och som nu även översatts och som utsetts till årets bok av Time Magazine - The fault in our stars / Förr eller senare exploderar jag av John Green. Tror den har typ allt och lite till.

Sen har jag ju varit och sett en mycket bra svensk (!) film; Bitchkram. Vi har beställt dvd:n till biblioteket, men det dröjer ända till februari innan den kommer i det formatet. Helt fantastisk är den! Jag som tycker att det knappt gjorts någon riktigt bra svensk film förutom Fucking Åmål kom på nya tankar. Se den!! Eller kom och låna den om ni kan bärga er ett par månader.


// L

Inga kommentarer: