2012-06-04

jacob praoar


Idag och i morgon har vi Jacob från Skogstorpsskolan här på biblioteket. Jag tänkte kolla lite grejer med honom för att vi ska få lära känna honom lite bättre.

Ålder: 13 år
Bor: Vilebacken
Gör helst på fritiden: spelar trummor. Både i band - no onez (?) - och i KBO; Kumla blåsorkester.
Tre bra böcker jag läst: Legenden om Morwhayle - Häxmästaren (Peter Bergting), Septimus Heap - Magi (Angie Sage) och En ring av järn (Susan Cooper)
Tre bra filmer jag sett: Sagan om ringen-trilogin - Sagan om ringen, Sagan om de två tornen och Sagan om konungens återkomst
Kollar helst på nätet: Youtube
Önskepryl: grejer så att jag kan bygga på trumsetet rejält
Favoritefterrätt: Wienerbröd
Husdjur: Kaninen Kalle 5 år
Lyssnar helst på (just nu): Rock, t ex Saint Deamon 
Tack för att du svarade på alla mina jobbiga frågor!

// L

Inga kommentarer: