2008-12-05

jullovsläsning med bonus


Nu under jullovet kan det löna sig att tokläsa - läser du fem böcker belönar vi dig med en prisbok :) Erbjudandet gäller mellan 19 december och 11 januari (alltså hela jullovet) och endast en gång per person. Kom hit och ladda upp redan nu med deltagarlappar och böcker!

Några av alla de prisböcker som står och väntar på nya ägare:

John Ajvide Lindqvist; Låt den rätte komma in
Katarina von Bredow; Knappt lovlig

Emma Granholm; Simon & Sophie
Petter Karlsson; Zlatan är Zlatan

Magnus Ljunggren; Hålla masken
Stephenie Meyer; Om jag kunde drömma
Johanna Lindbäck; En liten chock

Denise Rudberg; Tillsammans: första boken
Annika Rut Persson; Du och jag, Marie Curie
Mårten Sandén; Anna D’Arc
Åsa Schwartz; Och fjättra Lilith i kedjor

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha, först tänkte jag "åh jag vill också ha jullov" sen kom jag på att jag ju är ledig hela tiden (:

Kult i Kumla sa...

Exakt :)